lørdag den 11. september 2010

En fans oplevelser - Running through the monsoon - beyond the catwalk ;)

Hej ville lige fortælle om en super fantastisk oplevelse jeg havde med mine aliens venner ;D

Mig og min veninde Ida havde længe haft løst til at holde et tokio hotel fanmøde så en dag tog vi os sammen og lavede en begivenhed på facebook kl. 12 i kgs. have. Det endte med at vi skulle være 16 og mig og Ida kunne ikke vente på at lørdag skulle komme.
På dagen stod jeg op og så at det småregnede, men det skulle ikke stoppe os. Jeg tog stolt min TH T-shirt på og gik hen til Idas hus som ligger tæt ved mig. Vi ventede lidt på vores anden veninde Leise og så tog vi afsted. Vi tog bussen til københavn hvor vi skulle mødes med de andre i kongens have. Desværre kom vi til at stå af for tidligt, så vi stod af ved strøget. Vi tænkte at vi havde en hel time næsten og gik ind i fona hvor Ida købte Remember me og Leise købte zimmer 483 cd'en. Vi skyndte os lidt ned af strøget, da min søster havde fortalt at der ville være catwalk og der ville være fyldt og hun havde ret. Vi var heldige at komme forbi, men da vi kommer ud af de trængende mennesker ( der var stadigvæk en time til runwayen, så forstod ikke hvorfor man stoppede op) da Ida fandt ud af at hun havde glemt sim yndlings paraply. Så vi måtte hele vejen tilbage, hvor det så viser sig at nogen har stjålet den :( typisk. Der var så ikke noget at gøre og vi steg på bussen til kongens have en halv time efter mødes tid.
Vi ankommer endelig og der står kun en person. Vi spørger hvor de andre er og Maya, den anden pige siger at de gik fordi de ikke gad at vente. Hvor ondt :(
Nå men Maya havde kontakt med et par andre som snart ville komme, så vi gik ind på McDonalds og ventede på dem. Så kom de. Det var en der hed Emilie, Sophie og Stephanie. Vi bestilte mad og endte med at sidde på McDonalds i næsten fire timer. Vi snakkede om alt muligt der havde med Tokio Hotel at gøre. Det var vildt fedt, da alle i min familie hader dem og jeg ikke kan snakke om dem der hjemme. Efter at have siddet gik vi udenfor, hvor vi sagde farvel til Leise da hun skulle hjem. Vi andre, selvom at det regnede, besluttede os for at tage i Black no 1.
Desværre var catwalken startet og det tog os næsten en time at komme igennem det. Og ikke nok med det så regnede det EKSTREMT. Da vi endelig kom til Black no 1 var vi helt gennemblødt og de var lige lukket.
Klokken var ved at blive fem og mig og Ida skulle til at hjem ad. Da vi gik på strøget var der endelig plads til at gå og catwalken var sluttet. Men det regnede stadigvæk og det gjorde os lidt triste. Så fik vi den ide at synge Tokio hotel sange. Vi sang Monsoon, world behind my wall og mange andre og pludselig var vi atter friske og var ligeglad med at det regnede. Folk rundt om os kiggede mærkeligt, da vi sang pænt højt, men vi var ligeglade.
Da vi kom til bussen igen til Dragør, stod vi bare og nynnede Tokio Hotel. I bussen sad vi og var virkelig så våde så jeg kunne vride min jakke, men vi sad bare og hørte Humanoid-albummet på fuld skrue og det gjorde hele dagen bedre. Da jeg kom hjem føltes det trist at dagen var slut, for en TH dag, er altid en mindefuld dag og jeg fik de bedste alienfriends in the world.
Så hvad kan jeg sige? we were definitly running through the monsoon, but they were by our side ;D

Tenna Gram Rasmussen.

1000 tak til Tenna for at have delt sin historie med os ^^ Hvis du også vil dele din historie med os andre her på bloggen skal du bare sende din oplevelse til thonlineupdate@jubii.dk og skrive THFan i emnefeltet og så kommer den på bloggen ^^

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Tenna! <3
Jeg håber at du læser dette! Syntes at det er super fedt at du deler din TH historie med os andre! xD Jeg blev rigtig glad da jeg læste det! Det er godt at vi fans har et godt sammenhold! Hihi. :-D

Knus og kram fra Lise.

Anonym sagde ...

Hey Lise XD
det er ret fedt at andre og vi kan dele sådanne oplevelser. udover mine veninder, har jeg altid følt mig alene, da jeg er anderledes. Men da jeg blev fan af TH, føler jeg mig aldrig mere alene. Vi er EN stor alien organisation og vi er der for hinanden.
Er glad for at du nød vores oplevelse ;D jeg nød den også, men det gik mest op for mig da jeg var hjemme og tør igen XP

Tenna

Anonym sagde ...

Hej Tenna! Jeg kan godt lide dit navn. Hilsen Tenna :D

Anonym sagde ...

Tenna, du har fuldstændig ret! xD Livet er for kort til at gå og være ked af det fordi man er anderledes end de andre. Vi er i den grad en stor alien organisation! LOVE TH FOREVER!<3

- Lise.