lørdag den 23. marts 2013

Artikel fra castingshow-news.de

Ricardo fra DSDS er tidligere Tokio Hotel fan!

[...]

Hvordan føles det at Bill siger: Du gjorde alting rigtigt?
"Jeg må indrømme at da jeg var tolv eller tretten var jeg en stor Tokio Hotel fan. Jeg kan lidt identificere mig selv med Tom, fordi han på en måde er mere håndgribelig. Jeg var allerede inspireret af Tom dengang. Ikke så meget af hans stil, men han inspirerede mig med sin lidenskab, og det at han har opnået at få en karriere indenfor musikken. Selvom det ikke var min stil dengang. Men jeg blev på en måde revet med, og selvfølgelig sagde jeg aldrig noget om det i skolen. [...] Jeg kan godt lide juryen, især Mateo, som havde den samme jakke på som mig. Det var virkelig sejt."


Kilde: http://www.castingshow-news.de/dsds-2013-ricardo-bielecki-war-fruher-heimlicher-tokio-hotel-fan-81850/

Ingen kommentarer: