tirsdag den 12. marts 2013

Live videochat med Bill og Tom!

Fredag den 15. marts klokken 14:00.

Du kan spørge spørge dem om hvad som helst, så længe det er DSDS-relateret. (Det er i hvert fald ideen, men der kommer nok ikke til at være nogen, der holder sig til den regel ;))
Chatten vil foregå på rtl.de. For at deltage skal du oprette en bruger på rtl.de, og det er gratis. Hvis du vil have hjælp til at oprette en bruger skal du klikke her: http://btkfans.tumblr.com/post/45180821494/registeronrtl

Der står, at du kan se den fulde chat på RTLNow.de. Jeg ved ikke om at detyder at du kan se den imens det sker, eller først bagefter. Eller måske er det der, hvor chatten foregår. Uanset hvad, så står det sikkert på hjemmesiden til den tid, og jeg skal nok skrive noget mere om det, hvis jeg finder ud af noget.

image


Oprindeligt indlæg: http://www.rtl.de/cms/sendungen/superstar/dsds-news/dsds-2013-live-videochat-mit-bill-und-tom-kaulitz-2c5d6-918a-24-1433810.html
Måske kan I få noget mere ud af teksten end jeg kunne.

Ingen kommentarer: