fredag den 22. marts 2013

Tokio Hotels facebook, 22.03.2013






















"Tom: Endelig... Bill er oppe ;-P

Judith Herrera: Har jeres oplevelser i LA haft indflydelse på jeres musik?
Bill: Jeg ved ikke præcist hvordan, men vores tid i LA har helt klart påvirket bores musik... Fordi Tom og jeg har boet i LA i de sidste 2 år og skrevet de fleste af vores sange for det nye album der. Vores personlige liv har altid automatisk indflydelse på vores musik, og en by som Los Angeles er helt klart inspirerende! Især nattelivet, DJ-scenerne og festivalerne. Det har voret god indflydelse. Vi har haft det fedt!

Andrea Ammok: Kan I stadig huske første gang i hørte en Tokio Hotel sang i radioen? Hvis i kan, hvordan føltes det så?
Bill: Det er sjovt du spørger, for vi snakkede lige om det i studiet. Jeg kan ikke rigtig huske den første gang, men vi var i Mexico City på grund af vores Latinamerika turné engang, der spillede de fem af vores sange i træk mens vi kørte op til arenaen og det gav mig virkelig gåsehud. Det vil jeg altid huske!"

Ingen kommentarer: