tirsdag den 11. maj 2010

Sådan!

Super fedt Leute! Så rundede siden de 1.000 besøg :D
Jeg håber virkelig I er glade for siden, for jeg gør virkelig mit bedste for at dække alle nyhederne. Som sagt før skal I være mere end velkomne til at skrive til mig, hvis der er noget der ikke virker optimalt eller noget I vil have forbedret eller lavet om på.. Tager selvfølgelig også imod ros til siden ;) Hehe..
By the way.. Som I sikkert har bemærket er der begyndt at komme fan-redigerede billeder ind på siden. Så hvis I har et eller andet specielt at dele, en tegning, et billede af alle dine plakater, billeder du selv har redigeret eller noget andet, skal I være velkomne til at sende et billede til min mail(find den i bjælken i højre side).
Stay Humanoid og blev ved med at Zoome into Tokio Hotel Online Update ;-)

Ingen kommentarer: