fredag den 2. juli 2010

Dagens oversættelse - Gegen Meinen Willen/Imod Min Vilje

Hvordan skal det nu gå med mig

I ser ikke længere på mig
Og I tror ikke jeg mærker det
Hvor skal jeg nu hen
Hvad har I tænkt jer
Fortæl mig det nu personligt
Fortæl hvorfor alt falder fra hinanden her
Det piner mig

Det er imod min vilje
Det er imod enhver synd
Hvorfor må I nu skilles
Skifte jeres navne
Vores ende er nået
Og I siger det ikke foran mig
Jeg hader jer for det
Det er imod min vilje
Imod det – Er imod det

Har I allerede glemt hvordan det engang var
Har I allerede brændt vores billeder
Jeg slår brædder op for vinduet
Forsegler min dør
I skal ikke se at jeg ikke kan længere
Det piner mig

Det er imod min vilje
Det er imod enhver synd
Hvorfor må I nu skilles
Skifte jeres navne
Vores ende er nået
Og I siger det ikke foran mig
Jeg hader jer for det
Det er imod min vilje
Imod det – Er imod det

Spar mig for jeres løgne
Jeg vil ikke høre dem længere
Den sidste rest af kærlighed
Behøver I ikke længere love mig
Jeg vil ikke længere forstyrre jer
I piner mig
Imod min vilje

Det er imod min vilje
Det er imod enhver synd
Hvorfor må I nu skilles
Skifte jeres navne
Vores ende er nået
Og I siger det ikke foran mig
Jeg hader jer for det
Det er imod min vilje
Imod det – Er imod det

Oversat af Tokio Hotel Online Update's TomKaulitzLover93

Ingen kommentarer: