tirsdag den 20. juli 2010

Dagens oversættelse - Wo sind eure Hände/Hvor er jeres hænder

Beklager at oversættelsen er lidt dårlig, men sangen er altså også mærkelig xD

Jeg hører alt er så vigtigt, allerede klart

De andre gør det også, jaja det er helt rigtigt
Stol trygt på at jeg tror på jer
Tilbage og så frem igen, ok bliver nu rigtigt
Bliv stående ellers farer du vild
Løb løbsk, men ikke for langt

Mit hoved er fyldt til randen
Min skygge indhenter mig
Jeg hører 1000 diagnoser, jaja, allerede klar, det er lige meget

I dag er vi her
Verden står for døren
Det der tæller er jer
Hvor er jeres hænder
Kaos i systemet
Også når vi går under
Hvor er jeres hænder
Jeres hænder, jeres hænder

Jeg hører du kan forlade dig om det
Spørger ikke, alt er planlagt
Det der sker for mig i morgen
Har i vidst siden i går

Venstre, højre, oppe, under, jeg kommer ingen steder
Jeg hører 1000 diagnoser, jaja, allerede klar, det er lige meget

I dag er vi her
Verden står for døren
Det der tæller er jer
Hvor er jeres hænder
Kaos i systemet
Også når vi går under
Hvor er jeres hænder
Jeres hænder, jeres hænder

Kaos i systemet, jeg vil se jer alle
Jaja, allerede klar, det er lige meget

Oversat af Tokio Hotel Online Update's TomKaulitzLover93

Ingen kommentarer: