torsdag den 19. august 2010

Dagens oversættelse - Kampf der Liebe/Kærlighedens kamp

Du gør mig godt
Du gør mig ondt
Jeg er i kærlighedens kamp
Løber igennem gløderne
Marcherer igennem sne
Kun for kærlighedens kamp

Dagens er sort
Jeg holder mig vågen
Rød er kærlighedens kamp
Jeg mærker kraften
Jeg føler mig svag
Jeg kæmper kærlighedens kamp

Hvornår ankommer jeg
Hvornår ankommer jeg
Hvornår ankommer jeg endelig
Jeg ved ikke hvor længe
Ved ikke hvor længe
Hvor længe jeg endnu kan kæmpe

Igennem ilden kold og ensom
Flammerne fører mig til dig
Og så kæmper vi sammen
Kærlighedens, kærlighedens, kærlighedens kamp

Du har brug for begæret
Ingen modgift
Du vil kærlighedens kamp
Den slutter aldrig
Fordi den er i dig

Du er kærlighedens kamp
Fra højdepunktet til undergangen
Varer kærlighedens kamp
Du føler dig fri
Du er fanget
Du kæmper kærlighedens kamp

Hvornår ankommer jeg
Hvornår ankommer jeg
Hvornår ankommer jeg endelig
Jeg ved ikke hvor længe
Ved ikke hvor længe
Hvor længe jeg endnu kan kæmpe

Igennem ilden kold og ensom
Flammer fører mig til dig
Og så kæmper vi sammen
Kærlighedens, kærlighedens, kærlighedens kamp

Jeg løber igennem gaderne
Igennem ørknerne
Hen til dig
Vi lukker vores pagt
Jeg kæmper for dig og dig og mig
For evigt

Hvornår ankommer vi
Hvornår ankommer vi
Hvornår ankommer vi endelig
Ved ikke hvor længe
Ved ikke hvor længe
Hvor længe jeg endnu kan kæmpe

Igennem ild kold og ensom
Flammer fører mig til dig
Og så kæmper vi sammen
Kærlighedens, kærlighedens, kærlighedens kamp
Hvornår ankommer jeg

Oversat af Tokio Hotel Online Update's TomKaulitzLover93

//Åååårrrhhh! Totalt yndlings sang <3//

Ingen kommentarer: