onsdag den 6. oktober 2010

L'Etage Interdit - Den forbudte etage

Som de fleste af jer nok har bemærket er vi her på bloggen begyndt at oversætte den franske bog "L'Etage Interdit" som er en fiktions bog om TH til dansk.
Vi har allerede lagt første kapitel ind, og det kan I finde oppe under banneret ved siden af 'Sjove billeder'
Vi kunne godt tænke os at få lidt feedback fra jer :) Hvad synes I? Vi tager både imod ris og ros så fyr endelig løs :)
Andet kapitel kommer hurtigst muligt, men jeg selv er lidt tidspresset for tiden pga gymnasiet. Så jeg står og skal vælge imellem bogen og bloggen og der vælger jeg altså at nyhederne kommer i første række :) Men andet kapitel skulle meget gerne være klar inden efterårsferien eller aller senest i efterårsferien.
Håber I ser frem til hvad der videre sker i bogen ^^

Stay Humanoid and Make some NOISE!
- THOU Teamet ^^

2 kommentarer:

Nanna sagde ...

Jeg synes det er rigtig fedt, at I gider at oversætte det for os! Det har jeg virkelig stor respekt for! Men når det er sagt, så synes jeg også lige, at I skulle læse det igennem igen, inden I poster det.. Jeg har læst første kapitel, og meget af det gav ingen mening overhovedet.. Nogle steder, skulle I have brugt synonymet til det ord I har brugt, og lavet en anden ordstilling.. Det er som om, nogle af sætningerne er bagvendte..
Hvis det er, vil jeg meget gerne hjælpe jer, ved at være beta reader.. :)

xxTralalala sagde ...

Hey (:
Det er en mærkelig tekst, synes jeg o.O vi har faktsik været fire til at læse den igennem og rette o.O
Og tark for respekten, det er hårdt arbejde xD