onsdag den 6. oktober 2010

Mere info om Reebok touren









Jeg vil lige komme med mine teorier om touren, men I skal ikke tage det for gode varer da jeg selvfølgelig ikke ved mere end jer :)
Men altså.. Hvis touren skal finde sted i år og touren er en lille minitour der går igennem de tysk talende lande(Tyskland, Østrig og Schweiz) vil det tage et par dage. Så endten vil de tage den umidelbart inden de tager til sydamerika d. 23 november, men det tror jeg personligt ikke de gør da det er mærkeligt at billetterne ikke er frigivet endnu når man allerede nu kan købe billetter til de sydamerikanske koncerter. Så jeg tror mest på at det endten bliver imellem d. 2. (der spiller de i Mexico) og d. 15. (der spiller de i Tokyo) december eller også bliver det imellem d. 15 og nytår. Håber det gav lidt mening xD

Ingen kommentarer: