lørdag den 9. april 2011

Fødselsdag!

Idag er det THOU's fødselsdag
Hurra, hurra, HURRA!

Så er det idag bloggen fylder et helt år! YAY :D
Jeg kan virkelig ikke beskrive hvor taknemmelig jeg er for alt jeres støtte - I er virkelig verdens bedste fans og verdens skønneste mennesker - eller aliens ;)
Jeg kan stadigvæk huske hvordan det var for et år siden at se hvor vildt det var at der havde været 5 på besøg på en dag, og nu er der bare så mange på hele tiden! Åha som tiden altså flyver når man har det sjovt..
Jeg tænker lidt at jeg vil lave lidt flashback idag hvis Annika er frisk og vi kan finde noget i gemmeren - Det er dog begrænset hvor meget tid jeg har da jeg også er midt i at skrive min SRO xD Men det går jo nok alt sammen :)
Jeg håber at I er tilfredse med vores indsats og bærer over med at vi har et liv at passe ved siden af bloggen, ellers er I jo altid velkomne til at komme med både ris og ros som vi tager til os :)
Bom bom sikke et langt indlæg som overhovedet ikke har noget med TH at gøre..
Jeg tror jeg vil kravle ned i min gemmer og se om jeg ikke har noget spændende at smide ind inden det her bliver alt for tåget ^^

Men 100000000000000 tak skal I have leute, fordi I immer er der for os <3 Og gider læse det vi poster ^^ Jeg håber at I gider følge os lang tid nok til at vi kan holde 2 års fødselsdag :D

Stay Humanoid and make some NOISE!
- Henriette :)

2 kommentarer:

MeTens sagde ...

Jamen så tillykke med bloggens fødselsdag :D

Jeg har så godt nok ikk været læser herinde så længe, men ka godt li at være her :) . Og sæføli ska I ha lov at ha et liv ud over bloggen ;) - synes sq ogs det er latterligt når folk blir sure over at I ikk bruger hvert vågne sekund på bloggen, det er jo trods alt "kun" en fritidsaktivitet :)

any ways :) - vil da se frem til tilbagebliksindlægget :)

Anonym sagde ...

Stort tillykke!!!

Meget sjovt, min halvstoresøster har også fødselsdag :D