tirsdag den 26. april 2011

Rygte - Tom klipper hans hår

English: "My brother is a great support in my life and I love it, but his way of being on stage is very different. I am more introverted, he grows singing. I like more the discreet though I do believe that next year I will be very different… I am seriously thinking of cutting my hair. I have six, eight months, to decide… Don't know, but I accept suggestions", said Tom.

"Min bror er en god støtte i mit liv, og jeg elsker det, men hans måde at være på scenen på er meget anderledes. Jeg er mere indadvendt, han vokser med at synge. Jeg kan bedre lide det diskrete, dog tror jeg at næste år vil blive meget anderledes... Jeg tænker seriøst på at klippe mit hår. Jeg har seks, otte måneder til at beslutte mig... Ved ikke, men jeg accepterer forslag", sagde Tom.

5 kommentarer:

Tinse sagde ...

åh... jeg er så dårlig til at håndtere sådan nogle ting, jeg bliver altid så nervøs for resultatet D: jeg har lidt svært ved at se ud over rammerne...

Håber han beholder sine cornrows..

Nanna sagde ...

Hvornår har han sagt det.?

Bliver spændende at se, hvis han klipper det..

amela sagde ...

han er mega lækker med det hår han har nu .. lad det blive ved det!

MeTens sagde ...

Hmm interessant, men ja, det blir da spændende at se hvordan det kommer til at se ud :) - men Tom er jo en flot fyr, så mon ikk om det nok ska gå hvis han blir træt af det ;) det er jo bare hår, det vokser ud igen :)

Nicoline sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.