søndag den 16. oktober 2011

Gossips Magazine // Oversættelse


Oversættelse:

- Bill's hår stil er så cool. Hvor lang tid bruger du på det?

…Der er min store hemmelighed :-)


- Hvis du analysere dig selv, hvilken slags person er du så?

Det er virkelig svært at sige men jeg er en perfektionist, det er helt sikkert!!!


- Hvad synes du om japanske piger?
De er virkelig søde og en smule generte. Jeg elsker dem :-)


- Fortæl os noget om at være en tvilling...

Tom og jeg er ligesom en person, jeg kunne ikke leve uden ham... Vi har denne specielle forbindelse som kun tvillinger har!!!


- Hvilken karakter har hvert medlem?

Tom: …Et ord er ikke nok :-)

Georg: Doven!!!!!!!! :-)

Gustav: «» Bitchy!!!


- Bruger du nogen parfume? Hvis ja, hvad bruger du?

Jeg har mange! Jeg kan rigtig godt lide Hermès
Tom:


- Hvad elsker du ved dig selv? Og hvad hader du ved dig selv?

Styrker: Perfektionist

Svagheder: Perfektionist


- Fortæl os noget om at være tvilling...

Ja meget! Vi har en virkelig stærk forbindelse... svært at forklare! Nogle gange drømmer vi de samme drømme! og alt der,, en masse af historie at fortælle...


- Er der noget du vil forbedre ved hvert medlem?

Georg: Han er ikke særlig ren

Gustav: bitchy

Bill: Han er ligesom mig! Det er nogle gange en smule irriterende...


- Hvad synes du om japanske piger?

Virkelig søde og smukke!!!


- Hvilken type pige kan du lide?

Jeg ikke sige... Det må være forbindelse fra begyndelsen! Jeg har ikke noget som en drømme pige.
Oversat af:
Tokio Hotel Online Update's
..'Panda!!

1 kommentar:

Tinse sagde ...

Elsker at Bill har streget sit tidligere svar om Gustav ud;D