fredag den 14. oktober 2011

Tokio Hotel // Meet & Greet - Interview



Oversættelse:

Reporter:
Vi sidder her på taget af Interconti og we venter med vores vindere Neve og Lisa af Meet & Greet med Tokio Hotel!
Og vi ville spørge dem nogle spørgsmål inden det.
Er det jeres første gang idag at i vil møde Tokio Hotel?

Fan:
Så tæt og personligt, ja, det vil være første gang.

Reporter:
Hvad er så specielt ved Tokio Hotel?

Fan:
Helt klart deres udseende, måden de går klædt og ser ud er imponerende for mig.
Og ved siden af det deres musik og det at de allerede har gjort det i lang tid.
De blev en gruppe i en meget tidlig alder og det havde vi ikke i Tyskland før.

Reporter:
Beskriv jeres følelser i dette øjeblik om at møde Tokio Hotel, vinde denne Meet & Greet. Hvordan føles det for jer?

Fan:
Jeg modtog emailen og i starten kunne jeg slet ikke tro det.
Jeg troede ikke det var rigtigt.
Jeg kaldede på hende med det samme. (Den anden fan)
Nu er wi rigtig nervøse, det har vi været hele dagen.
Jeg tror det vil være en dag vi aldrig glemmer.

Reporter:
Hallo!

Bill: Skal vi tage billeder først?

Fan:
Jeg er Neve og der her er Lisa og vi er begge fra Düsseldorf:
Vi har været fans siden 2005.

Bill:
Så lige fra begyndelsen.

Neve:
Ja, altså...
Faktisk siden jeres første Comet Award.

Bill:
Jeg kan huske det meget godt.

Tom:
Det var en meget sjov aften, haha.

Neve:
Hvorfor var det så sjov en aften?

Bill:
Hvorfor var det så sjovt, Tom, fortæl os!

Tom:
Alt var sjovt på det tidspunkt

Bill:
Jeg kan huske.... altså, øh.... Jeg tror det var der mest spændende award-show for os alle.
Det var vores aller første.

Tom:
Og vi fik en fan nomination.

Bill:
Jear, vi fik en fan nomination.
Når vi ser alt muligt billeder og klip af det, redigeret eller noget, jeg husker at vi var så glade.
Jeg tror, at det var det mest spændende øjeblik for os som et band, at vide at vi fik sådan en award for første gang og vi kan konkurrere.

Lisa:
Er i stadig ligeså spændte idag som dengang?

Tom:
Fordi vi er ude af landet så meget, er det mere at det er rart and mere afslappende at optræde i Tyskland.
Det er mere at vi er glade for det, istedet for at very spændte eller nervøse.

Bill:
Før koncerter er vi virkelig nervøse.
Når vi er på tur er vi spændte hver eneste dag.

Lisa:
Går Georg stadig på toilettet før hve koncert?

Bill:
Jear, Georg går stadig på toilettet helt klart... Før hver koncert.

George:
Hver gang ligefør...

Bill:
Jeg tror i Rom du gjorde det 4 gange, haha.
Det var et virkeligt godt show.

Gustav:
En ny tour rekord!

Bill:
Jear, ikke så dårligt.
Men... Vi tvinger ham også til det.
Han skal altså gøre det.

Neve:
Skal i til Tokio?

Bill:
Altså, stadig Tokio.
Vi havde en synsk. Hvor var det, Taipei?

Tom:
Ja.

Bill:
Der var en synsk altså, faktisk var det 2 fugle som valgte nogle kort og vi spurgte og vi ville komme til Tokio.

Tom:
Om vi ville komme til Tokio i år.

Bill:
The troede fuglene ikke.
Det så ikke sådan ud.
De sagde at vi ikke ville komme til Tokio, Selvom vi regnede med at vi skulle.
Vi vil afsted så hurtigt som muligt.
Forhåbentligt i år eller begyndelsen af næste år.

Oversat af:
Tokio Hotel Online Update's
..'Panda!!

Ingen kommentarer: