onsdag den 23. november 2011

TOPP Nr. 13 (Norge) - Oversættelse

Jeg har aldrig VÆRET FORELSKET!
Mange beundrere, men aldrig hjertebanken. 'Topp' mødte Tom Kaulitz(22), og snakkede om kendisdamer, stjernestatus og livet i tournébussen.

Til trods for, at Tom Kaulitz er en ægte 'damernes mand', afslører Tom Kaulitz overfor 'Topp', at den store forelskelse lader vente på sig.
Men der er derimod ikke mangel på damer for Tokio Hotel-hjerteknuseren! Piger verden over finder Tom charmerende, også undertegnede. Nu bor Kaulitz-brødrene i Los Angeles, hvor de udforsker klubberne tit og ofte. Det sidste sted, de er blevet observeret, er på klubben Chateau Marmont i West Hollywood, hvor stjerner som Britney Spears og Lindsay Lohan også elsker at feste. Desuden er de også ofte set på den kendisfyldte restaurant Katsuya. Men Tom er ikke først og fremmest på jagt efter en kendiskæreste.
-Det er lidt kedeligt bare at gå efter kendisdamer. Men på en anden måde kan det godt af og til være cool.
Hvis det kom dertil, hvor jeg skulle vælge nogen, ville det stå mellem en af Olsen-tvillingerne, Angelina Jolie eller Jessica Alba. Med indtil videre er det kun få kendisdamer, han har fået på krogen.
Siden Tom ikke klarer, at forelske sig ordentligt, har han det vanskeligt med at tro på kærligheden. Derfor er kærlighedssorg noget, han aldrig før har følt. - Men dating derimod, er noget den 22-årige godt kan lide.
Kunne du date en norsk pige
'Ja, jeg elsker norske piger' - siger Tom til 'Topp'. -Men hjerteknuseren har ingen opskrift på, hvordan han charmerer damerne. 'Jeg tager det sådan set som det kommer. Desuden elsker jeg, når en pige lader som om, at hun ikke er interesseret. -Så bliver jagten mere spændende'!

U-glamurøst tournéliv
Med en stram tidsplan, er der ikke altid tid til piger for Tom. Specielt når Tokio Hotel er på tourné. Dér er hjerteknuseren ekstra glad for tourbussen, som han deler med broren Bill.
-Vi har hver vores store soveværelse, og har næsten tyve kufferter fulde af ting hjemmefra. 'Det er strengt talt nødvendigt, for at få det til at virke hjemligt' siger Tom, som tilbringer meget tid i bussen. Nogen luksustilværelse er det dog ikke. 'Vi plejer tit at filme, hvordan vi har det, så andre ser hvor u-glamurøst tournélivet er. Vi har TV, og alt det vi trænger til, men indtil videre bor vi på en bus. Vi tilbringer tit to måneder i træk dér, så det bliver gerne en helt anden stemning, end det ville have blevet hjemme i vores stue' siger Tom, der alligevel trives.
-Specielt, når jeg har min hund med. Dér plejer jeg at ligge i min seng, se film, og slappe af, akkurat som jeg gør derhjemme.

Oversat af Helena Börgesen.

Mange tak til Helena for oversættelsen :)

Ingen kommentarer: