onsdag den 20. februar 2013

Brevkasseindlæg i POR TI #323/2013

Georg bliver nævnt her!


Overskrift: Jeg lider, fordi jeg er hans fan

Indlæg: Hej jer fra magasinet. Jeg er en fan af Georg fra Tokio Hotel, men jeg har det svært fordi jeg sikkert aldrig vil møde ham og fortælle ham, at jeg elsker ham. Hvad skal jeg gøre?

Svar: Din kærlighed for Georg er platonisk, hvilket vil sige at den er baseret på fantasier og ideer af virkeligheden, men det betyder ikke, at den ikke kan være meget intens og virkelig. Det er okay at du er forelsket i ham, men du er nød til samtidigt at vide og acceptere at det er umuligt at i det kunne være virkeligt, fordi han bor langt væk, og det er svært at møde ham. Tænk på, at du også kan være sammen med drenge, der er tættere på dig.
Råd: Hold dig ikke til ideen om at møde ham personligt og være sammen med ham, men nyd hans musik, se hans videoer, se ham danse og synge sine sange. Send ham et tweet eller skriv en kommentar på denne her side, så vi kan sørge for at han får din besked. Op med humøret!

Ingen kommentarer: