onsdag den 3. april 2013

Interview med Bill og Tom i BRAVO


Bill, hvorfor finder du ikke den rigtige?

Om hvordan DSDS dommeren har været single i otte år - og om hvordan hans bror Tom nu vil hjælpe ham


Det er sæsonen for hotte flirts og store følelser! Ex-kandidat Sarah Joelle Jahnel påstår at kandidaterne har sex med hinanden. Lisa Wohlgemuth og Erwin Kintop er et ungt forelsket par. Tja, kærlighed kan være virkelig smukt hvis du finder en, der altid er der for dig. Tager dig, som du er. Det er den bedste følelse i verden. Men hvad vis den person ikke træder ind i dit liv? Du venter og venter og det sker bare ikke! Pokkers!

Det er præcist, hvad der sker for Bill Kaulitz. Han har været single i otte år. Det er en evighed. Ingen nus, ingen kys, ingen sommerfugle i maven. Så trist! Før TH startede i sommeren af 2005 havde han haft 5 kærester. Efter: Ingenting - og det selvom piger over hele verden forguder ham.

Han har åbnet fuldstændigt op overfor dette emne: "Jeg ville selvfølgeligt ønske, at det også ville ske for mig. Alle er skabt til at være sammen med en anden." Men hvorfor virker det ikke for dig, Bill? "Det spørger jeg tit mig selv." Han griner, trækker på skuldrene og prøver at finde svar. "Jeg har store problemer med at stole på folk. Det er nok problemet."
Det er forståeligt: Bill har været i rampelyset siden han var 15. "Hvem kan virkeligt lide mig, og hvem kan bare godt lide mig fordi jeg er berømt?" Spørgsmål, der rejser sig, hver gang han møder nye mennesker.
"Oven i det har jeg også for høje forventninger til kærlighed. Mange mennesker er i forhold bare fordi de ikke kan være alene. Sådan vil jeg ikke have, at det skal være. Det skal være alt eller intet. Når jeg er forelsket, så er jeg fuldstændigt forelsket - for evigt og altid. Jeg vil ikke være nødt til at tilpasse mig til noget, det hele skal bare passe."

At finde "den perfekte" for dig selv - en smuk tanke. Og så romantisk. Men nogengange må man give det en chance, også selvom personen ikke ser ud til at være den perfekte ved første blik.
Fordi ofte kommer følelser - og det at stole på nogen - med tiden.
Det er, hvad Bills tvilling Tom gerne vil fortælle sin bror.
"Det er ikke nemt for Bill at lære kvinder at kende når han går sammen med mig. De kigger alle sammen kun på mig," joker han, men bliver så seriøs. "Det var bare for sjov. Jeg vil gerne hjælpe Bill. Hans forventninger til kærlighed er for høje, det fortæller jeg ham hele tiden."
Tom har aldrig haft problemer når det kommer til piger. Det er det modsatte: Da drengene fra Loitsche startede deres karriere med Tokio Hotel tog han konstant piger med sig - og fortalte alle om det.
Men de vilde tider er ovre. Han er heldig med én pige: Siden 2011 har han været sammen med Ria.

Hvad synes Bill om at hans tvilling har en kæreste?
"Det er underligt for mig. Han har nogen, og det har jeg ikke. Men jeg ved, at vi altid vil have det tætteste forhold. Sådan er det for os - og det må kvinder bare acceptere. Vi er altid med hinanden. En pige er nærmest nødt til at være i et forhold med os begge to."
Brødrene er helt klart uadskillelige. De viser sig som en duo - ligesom i DSDS.
Hvad der gør dem så stærke: Bill og Tom han kommunikere med tanker og ved at se på hinanden.

De sværger: "Vi vil dø sammen!" Men et liv uden kærlighed? Det ønsker ingen af dem. Tom har allerede fundet sit held - og forhåbentligt finder Bill snart den rigtige. At have været alene i otte år er for meget.


- I kan se bladet skannet ind her

Ingen kommentarer: