fredag den 5. april 2013

TH's facebook og twitter 05.04.2013: #AskTokioHotel 2


De har svaret på nogle flere spørgsmål stillet af jer Aliens!



"Lige som weekenden kommer... vores svar på jeres spørgsmål. Nyd det!


Irena Ilicevic: Det bedste ved jeres Aliens?
Tom:
At de altid støtter Tom! Ha!
Bill: Nej men helt ærligt, det er vildt helt hvor meget support vi får af vores aliens! De er det altid, støtter os i enhver situation eller stemmer på os i alle konkurrencer... Vi har ikke udgivet et nyt album i lang tid og deres loyalitet betyder alt for os! Vi kan ikke vente til at komme i gang igen, spille koncerter og have det sjovt med dem alle sammen!


Rubi Rose: G's, hvad har I lavet i de sidste 2-3 år hvor tvillingerne har været i LA?
Georg:
Vi har også taget en pause, nydt livet og brugt tid med vores familie og venner. Selvfølgelig har vi også arbejdet på albummet indimellem, fløjet til LA, hængt ud med tvillingerne og været rigtig meget i studiet.
Gustav: Ja, vi havde brug for pausen, men det er tid til at komme i gang igen nu.


Sakib Sakic: Sig noget om det nye album. Beholder i jeres gamle lyd eller kommer der noget nyt?
Tom:
Det bliver så epic! Vi har virkelig brugt meget tid i studiet, arbejdet hårdt på at tage skridtet mod at producere det og har skrevet så mange sange. Det hele føles godt. Jeg føler, at pausen var virkelig vigtig for os som artister.
Bill: Selvfølgelig vil I komme til at høre den typiske Tokio Hotel lyd, men jeg tror at mange af sangene kommer til at være overraskende for alle! jeg elsker det!


Nemo∞: Hvis I kunne lære et hvilket som helst sprog, hvad skulle det så være?
Tom:
Mmm... Jeg tror at Georch ville lære græsk fordi det er hans yndlings sex træning! (kan ikke oversætte det bedre) Ha ha, jeg tror, jeg gerne ville lære spansk.

Bill: Jeg ville vælge italiensk.
Gustav: Mmm...
Georg: Gustav burde lære noget tysk!
Gustav: Jeg ville vælge russisk! Jeg kan allerede lidt, så det er ikke så svært!
Georg: Ok, jeg ville vælge fransk!"

Ingen kommentarer: