mandag den 28. juni 2010

Dagens oversættelse - Freunde Bleiben/Forbliv venner

Du er alt det jeg ikke vil være

Du vil hellere dø end at være Bill
Slik mig dog(altså en røvslikker) – Tak det er ikke nødvendigt
Jeg har ingen anelse om
Hvad der pisser mig af når du er her
Røvhul – tag det ikke personligt

Jeg taler ikke med sådan en lort som dig
Kan ikke lide de samme bands som dig
Det er okay med mig
Men kun denne ene gang

Vær sød og lad os forblive uvenner
Jeg foretrækker at vi ikke kan enes
Aldrig at have en mening
Er bedre end at fedte sig ind
Vær sød og lad os forblive uvenner

Det er okay med dig – eller ikke
Uden typer som dig og mig
Ville her være kedeligt

Hver dag er jeg nødt til at se dig
Og de andre forstår dig
Du er den sejeste i blandt idioterne
Nittekæder og tattoos
Mor gør alt for dig
Derfor bærer du din fars lange underbukser

Jeg bærer ikke sådan noget lort som dig
Er ikke sammen med de samme piger som dig
Det er okay med mig
Men kun denne ene gang

Vær sød og lad os forblive uvenner
Jeg foretrækker at vi ikke kan enes
Aldrig at have en mening
Er bedre end at fedte sig ind
Vær sød og lad os forblive uvenner

Det er okay med dig – Eller ikke
Uden typer som dig og mig
Ville her være kedeligt
Lad være med at være så sød ellers får du virkeligt
Jeg har endnu et velment råd til dig

Vær sød og lad os forblive uvenner
Jeg foretrækker at vi ikke kan enes
Aldrig at have en mening
Er bedre end at fedte sig ind
Vær sød og lad os forblive uvenner

Oversat af Tokio Hotel Online Update's TomKaulitzLover93

5 kommentarer:

Zara sagde ...

WOOT! Jeg troede teksten var en positiv sang! At det var sådan en best freinds agtig sang, men det var det så iiikke..

Anonym sagde ...

Haha det troede jeg ogs xD
Guess we were wrong xD

Henriette sagde ...

Haha det har jeg også altid troet xD
Men har nu altid lagt mærke til det der "So ein scheiss' wie du" så det har forvirret mig lidt xD
Men den er god nok.. Den er virkelig virkelig negativ xD

Zara sagde ...

Heh, har tit spillet den for min bedste veninde! fuuck!;b

Henriette sagde ...

Haha FAIL xD