søndag den 4. juli 2010

Dagens oversættelse: Der Letzte Tag/ Den Sidste Dag

Nu er vi her igen
Ved siden af dig oppe på taget
Hele verden dernede
Kan gå under i aften
Er vi sammen for sidste gang
Det er jo kun lige begyndt

Når denne dag er den sidste
Vær sød ikke at sige det til mig
Når det er vores ende
Fortæl det ikke – Endnu ikke

Er det allerede dagen efter
Hvor alle ure står stille
Hvor horisonten ender
Og alle drømme går i seng
Er vi samme for sidste gang
Det er jo kun lige begyndt

Når denne dag er den sidste
Vær sød ikke at sige det til mig
Når det er vores ende
Fortæl det ikke – Endnu ikke

Det er den sidste dag
Det er den sidste dag
Er det den sidste regn oppe ved dig på taget
Er det den sidste velsignelse og vores sidste nat

Er vores slutning begyndt
Ligegyldigt - Vi er stadigvæk sammen

Når denne dag er den sidste
Vær sød ikke at sige det til mig
Og når du bliver så dør jeg
Endnu ikke – Endnu ikke

Når denne dag er den sidste
Vær sød ikke at sige det til mig
Når det er vores ende
Fortæl det ikke – Endnu ikke
Det er den sidste dag

Oversat af Tokio Hotel Online Update's TomKaulitzLover93

Ingen kommentarer: