onsdag den 14. juli 2010

Dagens oversættelse - Frei Im Freien Fall/Fri I Frit Fald

Beklager af dagens oversættelse først kommer nu, men har ikke haft tid før nu - Sorry :(

Min lejlighed – Som dødt land

Jeg skriver et brev til en ukendt
Mit spejlbillede bliver søgt
Min profil ligger i mit blod
Jeg vil ikke tilbage
Kun ud herfra
Vind i mit ansigt – er vægtløs
Og jeg er klar over
Mit liv er ikke længere hvad det var

Jeg er fri i frit fald
Og ingen andre steder
Fri i frit fald
Jeg kan ikke andet længere
Være fri!
Tusind øjne imod mig
Giver alt for øjeblikket
Og så fryser alt til
Jeg gør alt for flugtforsøget

Jeg er fri i frit fald
Og ingen andre steder
Fri i frit fald
Jeg kan ikke andet længere
Være fri!

Jeg vil kun være fri
Bare være fri en gang
Bare være fri en gang
Lad mig falde

Fri i frit fald
Jeg er fri i frit fald
Jeg kan ikke andet længere

Jeg er fri i frit fald
Og ingen andre steder
Fri i frit fald
Jeg kan ikke andet længere
Være fri!
Jeg er fri i frit fald
Og ingen andre steder
Fri i frit fald
Jeg kan ikke andet længere
Være fri!

Oversat af Tokio Hotel Online Update's TomKaulitzLover93

Ingen kommentarer: