søndag den 19. maj 2013

Gammel artikel fra promiflash.de

Tom und Bill Kaulitz sprachen über ihre innige BeziehungDenne artikel er omkring en måned gammel, tror jeg. Jeg tror ikke, den er blevet lagt ud her før. Jeg er vist bare kommet til at springe den over.

Broderlig kærlighed: Er Bill kaulitz single på grund af Tom?


"Hvorfor er du stadig single, Bill?" Dette spørgsmål har frontmanden fra bandet Tokio Hotel sikkert hørt utallige gange. Det er sikkert ikke fordi der ikke er nogen, der melder sig, for sangeren kan nærmest vælge mellem alle piger. Ikke desto mindre er han åben omkring det faktum, at han ikke har været forelsket i lang tid.

"Jeg har indtil videre ikke fundet nogen til hvem jeg kan sige 'Ja, jeg elsker dig, og det mener jeg af hele mit hjerte'. Det er selvfølgelig noget andet med familiemedlemmer," erklærer Bill (23) til GALA. Han siger hver dag til sin bror, hvor højt han elsker ham. Brødrene har sagt, at den særlige intimitet der er imellem dem, kan være svær for en partner at acceptere.

"Vi kommer formegentligt til at tilbringe hele vores liv sammen, og gøre næsten alt sammen," siger Tom (23). Bill bekendtgører oveni det, at han ikke kan forestille sig at være væk fra Tom i længere tid. Mon det ændrer sig, når han finder sin store kærlighed? Men søskendekærlighed er dog noget ret specielt.


- Kilde

Ingen kommentarer: