søndag den 4. juli 2010

Twilight interview med Bill (Rusland)


Vælger du selv dit tøj?
Bill: Ja. Jeg vil selv bestemme hvordan jeg ser ud. Jeg kan ikke forestille mig, at nogen vælger tøj for mig.

Du sagde engang, at du ikke ville forlade huset uden make up. Er det sandt?
Bill: Jeg har brugt make up siden jeg var 14. Jeg kan ikke forestille mig mit liv uden make up. For lang tid siden, da jeg kyssede med en pige for første gang, var jeg bange for, at min mascara ville begynde at løbe.

Bruger du nogle specielle mærker?
Bill: Der var engang hvor jeg prøvede alt på mig selv, men nu bruger jeg kun mine ydlingsprodukter. F.eks.: sort Maybelline eyeliner. Jeg skiller mig aldrig af med den.

Hvor lang tid tager det dig, at lægge make up?
Bill: Ikke lang tid, fordi at jeg har øvet mig i mange år. Tøj, hår og make up tager omkring en time.

Hvad vil du kalde din stil?
Bill: Nogen siger at jeg er Goth, nogle - at jeg er emo. Men jeg syns, at mig stil er tættere på Manga. Det er sådan karaterene fra japanske tegnefilmsfigure ser ud - stramme bukser, sko med hæle, læder, skørt hår og make up. Davis Bowie var også min inspiration.

Vi vil også spørge Bill om; shopping:
Jeg har ikke shoppet i lang tid. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst var i et supermarket.

Ensomhed:
Bill: Efter en koncert er jeg på mit hotelværelse alene, jeg kan ikke forstå hvordan det er sket. Pludselig er der så stille omkring mig. Vi, og måske lyder det underligt, føler og meget ensomme.

Penge:
Bill: Vi tjener begge godt, men vi er ikke multimillionære og vi racer ikke efter flere penge. Jeg har sagt nej til 90 % af reklametilbudden, og jeg er ligeglad med at det giver mig penge. Jeg vil kun gøre det, jeg har mest lyst til.


Oversat af HelloHeidi/Tokio Hotel Live News.

Ingen kommentarer: