søndag den 8. august 2010

Dagens oversættelse - Breakaway/Bryder væk

Jeg har andre planer i dag
Har alligevel ikke brug for tilladelse
Her står vi trods alt
Med min ryg imod væggen, imod væggen

Jeg giver dig alt skylden
For alt hvad jeg er gået igennem
Du giver mig ikke noget valg
Nu vil jeg lave noget larm, lave noget larm

Jeg føler mig så klaustrofobisk her
Pas på, nu, du må hellere forsvinde
Du kan ikke få mig til at blive
Jeg bryder væk, bryder væk

Jeg advarer dig, følg ikke efter mig
Jeg vil ikke savne dig, kan du ikke se
Hvad du ville, det virkede ikke
Fortsæt med at grave i jorden, i jorden

Koldsved på dit bryn
Nu kan du høre mig råbe
Verden er ved at blive destrueret
Nu vil jeg trækket stikket ud, trækket stikket ud

Jeg føler mig så klaustrofobisk her
Pas på, nu, du må hellere forsvinde
Du kan ikke få mig til at blive
Jeg bryder væk, bryder væk

Ingen tæller alle dine løgne
Ingen venter på dine ’farvel’
Det er for set, alt for sent

Du er som en bitter pille
Som jeg må tage imod min vilje

Jeg føler mig så klaustrofobisk her
Pas på, nu, du må hellere forsvinde
Du kan ikke få mig til at blive
Jeg bryder væk, bryder væk
Jeg føler mig så klaustrofobisk her
Pas på, nu, du må hellere forsvinde
Du kan ikke få mig til at blive
Jeg bryder væk, bryder væk
Bryder væk, bryder væk

Oversat af Tokio Hotel Online Update's TomKaulitzLover93

Ingen kommentarer: