lørdag den 11. september 2010

Top 3 Emo-Bands?!

Ifølge bladet 'Frikvarter' (august udgaven) vinder Tokio hotel deres "top 2 emo-bands"?! oO
efter min mening er der absolut INTET emo over tokio hotel?!

jeg citere lige udklippet, for jeg kan ikke få skannet det ind;

TOP 3 EMO-BANDS

1. Tokio Hotel
ingen over og ingen ved siden af Bill og gutterne
- og da slet ikke, når det gælder emo!

2. Paramore
Hayley Williams og drengene er lige i hælene på Bill. Og de var fede på Roskilde Festival!

3. My Chemical Romance
Albummet 'The Black Parade' var mega fedt, og der kommer vist snart noget nyt. Håber vi!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

HVAD FANDEN?
ikke en skid 'emo' over Paramore og Tokio Hotel.


men fedt nok. de tre er nogle af mine favorit bands HAHAHA. yay. nu er jeg totalt emo. wtf.

Anonym sagde ...

Emo musik er hvor de synger om smerte, men det er både fysisk og psykisk smerte, og Bill synger egentlig kun om psykisk smerte. Han synger jo ikke om at han er kommet fysisk til skade... Så emo er de vidst ikke ^^

Anonym sagde ...

Hallo det der er sgu da herre gammelt er det blad ikk fra sidste år for der stod der totalt det samme?? Ô_o
Wierdo

AnnikaKaulitz sagde ...

jah jeg føler mig også totalt emo nu! haha xD

nej, bladet er ikke gammelt - det er fra august 2010 [;

Anonym sagde ...

Hm nå okay xD men jeg har et fra sidste år eller længere tid siden hvor der står det samme xD
Det kan være de genbruger deres artikler når de mener folk ikk længere kan huske dem XD
og jeg føler mig ogs emo agtog for kan ogs godt li Paramore og kinda love TH :D