lørdag den 27. november 2010

Har Bill fået en navle piercing?

9 kommentarer:

Tinse sagde ...

er det ikke bare en smule snavs på trøjen? han kan jo desuden ik ha fået lavet den IGENNEM trøjen, som det ser ud som om.

men altså, SÅ langt tror jeg altså ik han ville gå. :T
- OG HÅBER DET SGU HELLER IKKE. D:

Anonym sagde ...

Det ligner bare snavs synes jeg. Og håber jeg også! Jeg tror godt nok heller ikke han ville få lavet sådan en.
Det ville virke underligt?

AnnikaClemens sagde ...

Det er snavs! - (har jeg bestemt!) ;)

Anonym sagde ...

Ville Bill virkelig have beskidt tæj på til et photoshoot?? ;)
Tror jeg ikke. ;)<3

xxTralalala sagde ...

haha tror nu jeg er enig med anonym (:
Bill tager lige snavs på tøjet til en photoshoot for deres næste album xD Det er bare for at snyde fans'ene

Tinse sagde ...

ej men helt seriøst, han får en monster lussing af mig hvis han har fået en piercing... det er altså bare for langt ude.. !

xxTralalala sagde ...

haha xD jeg vil nu hellere have en navlepiercing end en septum >.< syntes den skal ud xD

Anonym sagde ...

Det er sgu da bare noget fra hans bukser, måske et bæltespænde eller en knap (:

xxTralalala sagde ...

Håber du har ret xD