søndag den 28. november 2010

THOU konkurrencen

Hey Leute.. Der har desværre ikke været så mange der har deltaget i konkurrencen, så vi har valgt at droppe det hvis der ikke snart kommer nogle flere deltagere. I får en uges tid mere til at deltage og så tager vi den derfra. I kan læse mere om hvordan I deltager i konkurrencen HER
Håber I forstår hvorfor vi gør det på den måde, men synes det er ærgeligt at der ikke er større opbakning omkring det, for så gør vi altså ikke sådan noget igen i fremtiden.

Stay Humanoid and make some NOISE
- THOU crewet

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tror problemet er at folk ikke behøver de cd'er, da de efterhånden er et år gamle.
De fleste har købt dem,

Anonym sagde ...

Hvad så med dem der allerede har deltaget? Skal de deltage igen?
-Lise

Henriette sagde ...

Dem der allerede har deltaget behøver ikke deltage igen :)

Og medhensyn til præmien, så ja.. Jeg har ikke råd til at købe crazy præmier før jeg bliver 18 og kan begynde at tjene penge på bloggen.. Indtil da er det begrænset hvor mange penge jeg har til bloggen. Men fair nok - Hvis de ting jeg køber alligevel ikke kan bruges vil jeg bare ikke bruge flere penge på bloggen..

Anonym sagde ...

Det er rigtig ærgerligt at der ikke er flere der har deltaget til denne skønne konkurrence!

Anonym sagde ...

Jeg synes nu at det er meget fedt at bloggen faktisk gider at bruge tid, penge og energi til sådan en konkurrence. :)
Og selvom man måske har cd'en så er det jo altid godt enten at have reserve eller at bruge den som fx. gave. ;)

Anonym sagde ...

Jeg har deltaget selvom at jeg har 8 af hver slags..

Anonym sagde ...

Jeg er ked af at Thou lægger så meget tid og arbejde i det her, når der ikke er særlig stor opbakning, for det er ellers et fedt projekt i har prøvet af få igang her..

Henriette sagde ...

Tak for støtten Leute :)
Det varmer ^^
Men vi gør det jo kun for jer.. Men nu må vi se om der kommer nogle flere deltagere :)