tirsdag den 13. september 2011

Håret set fra siden (12.09.11)

7 kommentarer:

Lene sagde ...

Jeg kan egentlig meget godt lide håret, men skægget må han godt droppe, synes det bliver lidt for jared leto agtigt med skæg til..

MeTens sagde ...

lol ka ikk helt lade være med at synes at det ligner nogen har tværet en cheddar-ost ud i fjæset på ham - hva sker der for den meget orrange hudfarve?? Oo

Tinse sagde ...

Tror det er lyset:)

Og jeg elsker altså at selvom han pludselig er blevet så mandlig og maskulin, så går han ikke ud uden sin lille sorte clutch.;D haha

Anonym sagde ...

manpurse xD <333

Lene sagde ...

jami: HAHA! jeg elsker du tænker på cheddarost når du ser bill.. det giver ingen mening, men er egentlig ret sødt (:

tinse: det er jo også meget godt han vælger at holde lidt fast i det feminine der altid har kendetegnet ham. såsom hans fine clutch.

MeTens sagde ...

Tinse > sæføli er det lyset ;) - bare ret uheldigt for ham, synes jeg :)

Lene > den der orangefarve minder mig bare om cheddar xD

Lene sagde ...

jami: jamen, jeg kan virkelig godt følge dig, men at det lige var din første tanke, det er lidt sjovt (: