tirsdag den 13. september 2011

Katsuya Restaurant i Los Angeles (12.09.2011)









8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er en kæmpe stor forandring.
Bill er virkelig ikke længere denne teenage dreng med udseende som en pige.
Guder, han er en voksen mand.
Hvor er det vildt.

Anonym sagde ...

Man kan godt se at det mørke hår er ved og komme tilbage

Anonym sagde ...

selvom jeg troede at jeg ville hade det lyse hår, så holder jeg alligevel af det på en eller anden måde..
Bill er feminin, og det er en af de ting jeg elsker ved ham, for det minder mig om de gamle dage, hvor han bare var Bill, og hvor de andre bare var Tom, Gustav og Georg. Men det nye hår og hans skæg bringer så meget mandighed over ham. Vores drenge er blevet store, og det kan man både se og høre. Selvom jeg savner de "gamle" rytmer, synes jeg det klæder dem.

Anonym sagde ...

damn han er hot!!! det gør han sgu godt!
men hey, er det ikke gordon der går bag bill på billed 2 ? :)

Lene sagde ...

er jeg den eneste der synes Tom er blevet en smule buttet? :D

Tinse sagde ...

Ja, tror også Tom har taget lidt på i løbet af deres mediepause?;D♥ Han er ved at få dobbelthage

MeTens sagde ...

Hihi Tom er bare kær med de der buttede kinder :D <3

men ja, elsker Bills nye hår - det klæder ham <3 og jeg elsker at man virkelig ka se at han er blevet voksen nu :)

Lene sagde ...

Tinse: ja, det var præcis det der fangede mit blik, at han er ved at få en lille dobbelthage (: men det er nu meget kært <3