tirsdag den 17. april 2012

Bild.de: Sandheden om Tokio Hotel! 16.04.12 (artiklen)





Hans sønner har skåret kontakten til ham. De mørke øjenbryn, pikkefrisuren, den karismatiske mund.

Jörg (44) Fra Hannover er den elskelige far til Bill (22) og Tom Kaulitz (22) fra bandet Tokio Hotel!

Hidtil har motorkøreren aldrig vist sig i offentligheden som far til tvillingerne, aldrig et ord om sine berømte sønner.

Hvis det var op til de to, skulle det forblive sådan: Faderen fik for et par dage siden et brev fra Amerika, som sårede ham dybt. Han skulle aldrig ytre sig om sine sønner i offentligheden.

Derudover ville tvillingerne gøre deres far arveløs!

Jörg: "Jeg tror, de vil testamentere deres ejendom til dyrevelfærd."

I BILD bryder Jörg for første gang sin tavsed. Han er tynget af sorg over begge sine drenge, som han ikke har haft kontakt med i tre år.

"Berømmelsen og pengene har ødelagt vores familie" siger Jörg med trist stemme til BILD. "Siden Bill og Tom i efteråret 2010 rejste til Amerika, har jeg kun haft kontakt med dem via SMS. I Toms sidste SMS stod der: ,Har problemer, må indhente vores fortid!' Jeg tror at han mener, at de har mistet deres orientering i livet."

Faderens udsigt var heller ikke nogen leg: " Vi har fulgt dem fra optræden til optræden, indtil de var helt udbrændte. Jeg var engang bag ved senen. Der var ingen glamour, kun to udmagrede drenge og et par kolde burgere. Stresset har gjort dem psykisk syge."

Tilbageblik: Jörg og Simone lærte hinanden at kende som teenagere i deres hjemby Magdeburg. En ungdomskærlighed, som hurtigt førte til et fast forhold. Simone drømte om en show-karriere, og ville gerne være danserinde eller model. Derfor tog hun som 21 årig til Leipzig. Der var hun allerede gravid med Jörg, som dengang var 22. Hendes drøm om et glamour-liv braste. Efter turen flyttede den lille familie til Hannover, hvor Jörg tog et job som lastbilchauffør.

Da tvillingerne bliver syv år, skiltes deres forældre. Tvillingerne flytter med mor Simone til Magdeburg. Som i de fleste skilsmissefamilier, mødtes far og sønner regelmæssigt, og tog sammen på ferier.

Jörg: "Så blev de berømte i 2005, og der var de lige blevet 15. Deres barndom var væk med et trylleslag. Deres fans forfulgte dem døgnet rundt. Når de ville i biografen, måtte de lege en hel sal. Når de ville på restaurrent, måtte de spise på deres hotelværelse. De var fanget."

Faderen var der ganske vist til sine børns koncerter, men han gav sig aldrig til kende som deres far: "For publikummet var min eks-kone Simone og hendes nye mand Gordon de officielle forældre, jeg måtte ligge et andet sted i rangen. Jeg tænkte dengang, at jeg som lastbilchauffør ikke ville passe ind i billedet. I dag er jeg mere sikker: "Bill og Tom er ikke skyld i det. Jeg mener at det er deres mor som er skyld i det. Hun havde dem altid i hendes hånd."

Oversat af Tokio Hotel Online Update's Annika Clemens - GIV CREDIT!
Kilde: bild.de

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

synes virkelig han er en nar at udtale sig til medierne. Det er ikke ligefrem noget som hjælper deres forhold heller.

- Der er andre måder at få kontakt til sine børn end via mediet.
Og hvis han ikke kan er det fordi, de ikke vil have ham i deres liv. Manden må acceptere det, lige meget hvor hårdt det må være..

Anonym sagde ...

Hvad er det for noget pis at fyrre af!
Det han siger lyder som lort for mig..

Anonym sagde ...

Jeg er faktisk enig. :(
De er helt fucked up nu. Hvert et ord i den artikel er sandt, og det er derfor jeg har forladt TH. Jeg har været kæmpe fan lige siden Devilish.

Anonym sagde ...

Jeg kan desværre godt se sandheden i det.. Jeg savner TH..

Anonym sagde ...

Hvad er det TH har gjordt jeg, siden i ik kan lide dem mere?, det forstår jeg ik ???

Anonym sagde ...

... måske fordi de bare er som alle andre? Der er ikke noget specielt ved dem alligevel? Nej, jeg ved det ikke...

Anonym sagde ...

^ TH har da altid været ligesom alle andre, de er bare ganske normale mennesker lige som dig og mig, som laver noget mega godt musik :)

Anonym sagde ...

Pikkefrisuren?