tirsdag den 12. februar 2013

Artikel fra berliner-kurier.de



Er det...? Nej, ikke Bill Kaulitz (23) fra Tokio Hotel. Manden i ovenstående foto hedder Sebastian Böhm, han er 27 år gammel og kommer fra Magdeburg ligesom Kaulitz (Bill er fra Leipzig, så de har skrevet forkert her). Og han siger: "Kalitz kopierede mig."
Böhm er hår- og makeup stylist. Han stylede Bill Kaulitz, stjernen af "Tokio Hotel", dengang han stadig ikke var så kendt. "Vi mødtes på en ungdomsklub da han var 11 og jeg var 16," sagde Böhm. "Jeg det er ikke mig, der ligner Bill, men Bill, der ligner mig."
På fotoet: Sebastian har faktisk haft denne frisure (og Bill dukkede op i nu her i DSDS med den samme) siden 2010. Men selv nu har Böhm lidt kontakt med sangeren af Tokio Hotel. Kun nogengange skriver han en SMS. "Han bliver selvfølgelig passet godt på. Hans management har lavet ændringer, som stopper den slags kontakt." Er de venner? "Nej," svarer han.

Original artikel: http://bit.ly/XErZlZ

1 kommentar:

MeTens sagde ...

Men uanset hvem der har kopieret hvem, så klæder det Bill mest - den anden dude ligner sq lidt en der er i tvivl om sit eget køn Oo