tirsdag den 12. februar 2013

Artikel fra rtl.de



DSDS 2013: Laura Kleinas og Bojan Odjakov skaber splid i juryen

Ved DSDS recall i Caribien

DSDS kandidaterne Laura Kleinas og Bojan Odjakov ankom til recall i "Deutschland Sucht Den Superstar" 2013 på den smukke ø Curacao. De konkurrerede foran juryen og optrådte med hittet "Moves Like Jagger" af Maroon 5 feat. Christina Aguilera. "Tokio Hotel"-tvillingerne Bill og Tom Kaulitz og Mateo var overbeviste, men poptitanen Dieter Bohlen har en ødelæggende mening.

Begge kandidater fra "Deutschland Sucht Den Superstar" 2013, Laura Kleinas og Bojan Odjakov, skulle optræde med "Moves Like Jagger" af Maroon 5 feat. Christina Aguilera i recall i Curacao. Allerede før de var kommet frem til dommerpanelet sagde Tom Kaulitz: "De to er sådan nogle sympatiske mennesker!" og hans bror Bill tilføjede: "De er så søde!"
Juryens indtryk er først tilsyneladende positivt. "Bill og jeg er fans af jer to," siger jurymedlem Tom Kaulitz, "jeg har set frem til jeres optræden. Jeg synes, I begge to er fede, og jeg ønsker jer held og lykke." Toms bror Bill er også entusiastisk: "Jeg vil gerne se jer videre i konkurrencen. Laura, jeg synes, du er fantastisk, og det er min ærlige mening."

Selv Mateo roser Laura Kleinas og Bojan Odjakov. "I har en masse points fra Bill og Tom, og også fra mig," sagde jurymedlemmet og tilføjer: "Bojan, du er en entertainer og en en stærk deltager. Laura, jeg synes, du er sød, og du har en helt speciel udstråling."

Poptitanen, Dieter Bohlen, kommer med en tilintetgørende kommentar.

Efter at de tre medlemmer af juryen af "Deutschland Sucht Den Superstar", Bill og Tom Kaulitz og Mateo har sagt deres positive mening, er det poptitanen Dieter Bohlens tur. "Jeg synes også at det var en god performance, hvis jeg ikke medregner hende," siger jury medlem Dieter Bohlen og kritiserer videre: "Laura, du virkede som en 8-årig, som prøvede at lyde som Christina Aguilera. Følelsen var der ikke, og du missede tonerne. Det dér har ikke noget med sang at gøre." Laura Kleinas og Bojan Odjakov forlod mismodige dommerpanelet.

Oprindelig artikel: http://bit.ly/XytMqQ

Ingen kommentarer: