torsdag den 25. april 2013

Citater fra det nye interview

Bill: Det vigtigste vil altid være det forhold, som vi har til hinanden. Alt andet kommer i anden række.

Bill: Ingen kan forstå at vi altid har brug for at dele vores tanker med hinanden med det samme.

Tom: Fordi vi ved alt om hinanden er vi utroligt tætte. De er så gennemtrængende at vi næsten altid har de samme tanker.

Tom: Jeg tænker nogengange over, om det er sundt, at jeg snakker med mig selv hele tiden på de dage, hvor jeg ikke er sammen med Bill.

Tom: Det (en terapeut) behøver vi ikke. Som identiske tvillinger snakker vi sammen hele dagen. Jeg er hans terapeut, og han er min.

Tom: Han fortæller mig, at han elsker mig overalt på jorden, hver dag.


Jeg oversætter interviewet når der er kommet en fuldendt engelsk oversættelse. Det bliver sikkert i løber af i dag eller i morgen.

Ingen kommentarer: