lørdag den 25. maj 2013

TH's facebook og twitter, 25.05.2013


"Det er tid til at vi giver VORES svar på jeres "Bill spørgsmål"!

Gabby Foianini: Hvad er Bills største drøm?
Tom: Den samme som alle andre har, går jeg ud fra. At leve et lykkeligt liv! At være on the road med bandet, tilbringe tid med familien, venner, bare folk som du elsker, finde et rart sted at bo og være fri i sind og sjæl. Frihed er stadig det allervigtigste for ham. Dét er ikke altid nemt...

Alessia Comerci: Hvad er det mest pinlige som Bill har gjort på scenen?
Georg: Han ramte sin mund med mikrofonen og slog næsten en tand ud.
Tom: Han faldt hele vejen ned af en trappe under vores koncert i Parc De Prince i Paris.
Gustav: Han blev ved med at sige "Hallo Nice" da vi spillede i Marseille! Han gjorde det under hele showet og undrede sig over hvorfor publikum opførte sig lidt underligt...
Tom: Der er meget mere!

Hêlls Mōbscene: Snorker Bill mens han sover? Eller snakker han i søvne, når han drømmer?
Tom: Ja han gør! Han ville aldrig indrømme det, men han snakker en hel del når han drømmer.
Georg: Ja, det har jeg også set! Et par gange.
Tom: Jeg skal nok filme det til jer!

Sara Kunzi: Er Bill overtroisk?
Tom: Ja han er! Mere end alle os andre, tror jeg! Plus, han tror at han har spirituelle kræfter. En gang da vi havde en koncert i Mexico på en festival sagde han, at han havde følelsen af at en af os ville dø på scenen den aften. Tyve minutter før showet sagde han at han kunne mærke, at det ville være Georg, og at han ville blive skudt!
Georg: Ja, det kan jeg godt huske! Jeg hadede ham for det!
Tom: Ha! Ja du ringede til din mor før showet og tog det virkelig alvorligt! Men vi er alle sammen heldige... Han har slet ikke nogen kræfter!"

Ingen kommentarer: