tirsdag den 28. maj 2013

Gifs fra MMM videobesked bloopers


Tom: Lad os bytte rundt på vores navne og se om vi kan få det til at virke ægte!
Georg: Nej!!
Tom: Selvfølgelig, hvis Bill vælger Georg, så er du nødt til at sige Bill, sådan er det!

Tom: Hej, jeg er Bill og det her er...
Bill: Tom!
(Alle griner)
Tom: Det er rigtigt, han er Tom!
Bill: Rigtigt, jeg tager Toms navn og du siger mit!
Georg: "Og jeg er Bill" eller hvad?
Bill & Tom: Præcis!
Tom: Og så er du Georg...
Bill: Du er Georg!
Georg: Nej, det er Tom... Hvem er Tom?!
Bill: Hvem er Gustav?
Gustav: Du kan ikke bruge dit eget navn!
Bill: Det gjorde jeg heller ikke, jeg sagde Tom!
Gustav: Åh, så du er Tom, du er Gustav og jeg er Georg!
Bill: Okay, okay, men hvem er Bill?... Nå ja, du er Bill!

Tom: Hej, jeg er Bill!
Bill: Jeg er Tom!
Georg: Jeg er Gustav,
Gustav: Og jeg er Georg.
Alle: Og vi er Tokio Hotel!

Ingen kommentarer: