onsdag den 30. juni 2010

Bill og Adam tegneserie i det nye Bravo blad

Bladet udkommer i DK på fredag og kan købes i DSB kioske og specielle kioske der sælger udenlandske blade - Bladet koster 17 dkk
Klik på billedet for at se det større

Bill: Hello! Forstår du mig?! Lad mig være! Jeg kan ikke lide dig, okay? Hvad vil du med mig? Hvad?
Adam: Aaa savle savle
Bill: Hvad vil du med mig?!
Adam: Omg nu er jeg lige nødt til at græde lidt
Adam: Hvor fedt! Bill kender endda mine sange(What do you want from me)

Ting Bravo reporter Sascha Wernicke egentlig ikke burde afsløre:

Ooont! Tokio Hotel tvillingerne Bill(20) og Tom(20) er altid på nakken af deres band kammerat Gustav(21). "Han æder kun og træner aldrig" påstår de. På trods af at Gustav har tabt sig for nyligt! Grinende forklarede de mig: "Ellers bliver han bare for fræk. Han har brug for den slags bemærkninger fra os fra tid til anden. Sådan motiverer vi ham!" Aha, så det er velment. Jeg forstår..

Oversat af Tokio Hotel Online Update's TomKaulitzLover93

Ingen kommentarer: