tirsdag den 6. juli 2010

Dagens oversættelse - Beichte/Tilståelser

Den begynder hver morgen
Den ringer klokken 7
Vækkeuret og jeg
Forbliver helst liggende
Jeg er altid forsinket
Og er andet valg i idræt
Derfor skriver jeg ”Fuck you”
På alle pokalerne

Jeg vil have dig for en nat
Og føle mig tilpas der
Det er alt for godt
Til også at være sandt
Og jeg spørger mig selv
Om jeg vil komme i himlen
Der kommer jeg overhovedet ikke fra

Hey, djævel kom frem
Jeg har set dig
Og håber endnu
At du vil forstå mig

Hey, djævel kan du
Læse mine tilståelser
Og så tale med Gud
Endnu en gang om det

Jeg er desværre ærlig
Også når det ikke er passende
Og siden mine tilståelser
Blev hadet af præsten
Jeg ved det slet ikke går
Det er klart
Men så har jeg min taget
Min brors kæreste

Man har mine løgne
Troet på alt for let
Og på mine tomme
Løfter troet på
Jeg spørger mig selv
Om jeg vil komme i himlen
Der kommer jeg overhovedet ikke fra

Hey, djævel kom frem
Jeg har set dig
Og håber endnu
At du vil forstå mig

Hey, djævel kan du
Læse mine tilståelser
Og så tale med Gud

Hey, djævel kom frem
Jeg har set dig
Og håber endnu
At du vil forstå mig

Hey, djævel kan du
Læse mine tilståelser
Og så tale med Gud
Endnu en gang om det

Vær sød og kom her ikke for tit
Giv mig en chance
Eller to
Eller lad mig i det mindste være
Englen i helvede

Schala la la la
schala la la la
schala la la la
Schala la la laaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Hey, djævel kom frem
Jeg har set dig
Og håber endnu
At du vil forstå mig

Hey, djævel kan du
Læse mine tilståelser
Og så tale med Gud
Endnu en


Oversat af Tokio Hotel Online Update's TomKaulitzLover93
gang om det

Ingen kommentarer: