tirsdag den 6. juli 2010

TH i Radio NRJ Hamborg


Bill: Hey, vi er Tokio Hotel og du lytter til Energy Band Sheiben Vorfall. Vi har en time med vores musik og yndlingssange. På trods af alt, så er det rimelig koldt uden for, og der er níntet bedre end at side sovende i en bil eller hjemme.
Tom: Ja, og nemt at lytte til Prodigy
Bill: Præcis! For vi starter med den første sang, der er fra Prodigy "Omen"
og vi lytter til TEHN sangen om og om igen på vores fotoshoot og vi lytter altid til mysik når vi laver sådan nogle ting.
Tom: Og det kan vi ikke fortsætte med at hære, men ikke destomindre kan du høære det nu.

---

Tom: Okay, den næste sang er med Eminem, der er ... hvordan skal man sige det, noget ala et comeback album. Faktisk lagde mange ikke mærke til ham, men det synes jeg er godt.
georg: Ja, helt klart
Tom: Altså, du kan lytte til denne sangen, uden at være fan eller tilhænger af hip hop
Bill: Ja, jeg har sagt det. Tom er bandets hip hop fan og lytter til musik hele tiden selvom jeg ikke er helt vild med den musik, kan man helt sikkert lytte til den.
Tom: Hun synger, han synger for forandring dette er "Beautiful" fræk version, så ha det sjovt!

---

Bill: dette var Eminem med "Beautiful". Jeg ville sige at det er lidt af en trist sang
Tom: For at være ærlig, jeg foretrækker lidt mere seriøse sange.
Bill: Og en anden sang jeg også er rigtig glad for der er lidt gladere, går jeg udfra.. Egentlig går jeg udfra at denne sang er for et lidt gladere sindelag.
Dette er Peter Bjorn og John med "Nothing to worry about" og det er bestemt en god sang når man laver noget og Tom opdagede sangen. jeg kan rigtig godt lide den.
Tom: Ja, ja. Det er svært at beskrive. Faktisk.. som sang... Lyt til den.
Bill: Men den er helt bestemt sjov. Du skulle helt sikkert høre klippet, men der er "Nothing to worry about"

---

Bill: Velkommen tilbage. Det er stadig TH. Og du er stadig med os hos Band Scheiben Vorfall.
Tom: Band-band Scheiben Vorfall!
Bill: Og vi fortsætter med bandet.. hvordan skal vi sige det? Altså, du bliver nødt til at tænker over hvad du vil have have. De er lidt...
Tom: Jeg kan ikke lide dem.
George: Heller ikke jeg
Bill: Det kan jeg virkelig heller ikke. Jeg synes ikke de er fede. Det synes de fleste..
Tom: Altså... Jeg synes at guitaren er sexet
Bill: Præcis. Mange synes at guitaristen er sexet.
Georg: Det er sandt
Bill: Men én ting må man sige om dem; jeg synes at den næste sang er ret cool.
Tom og Georg: yeah
Bill Og jeg tror at det er den første sang du kan høre. Og her er TH med Automatic, og jeg ville helt sikkert blive nødt til at se dem live. Jeg hører at de tager på tour og
Georg: Jeg fik at vide at det bliver stort
Tom: Spillede i Hamborg og Oberhausen
Bill:Spillede i Oberhausen, Hamborg og ved Color Line Area i König Pilsner Arena og jeg tror at det bliver rigtig godt.
Georg: Jeg skal se dem!
Bill: Selvom vi har været fan i lang tid skal vi ikke misse de koncerter
Tom: Og jeg vil vædde med at du kan vinde billetter online ved NRJ
Bill og Georg: Ja det tror jeg også
Bill: Og nu har vi Tokio Hotel med Automatic. Viel Spass

---

Bill: Hey, vi er Tokio Hotel og vi er ved NRJ Band Scheiben Vorfall i en time med en masse af vores yndlingssange og vi håber at de vil klinge. Vi ser frem til det!

Bill: Det var Tokio Hotel. Det er en ret sej sanger. Jeg må sige at jeg først hørte om ham i år. Men, en anden sang er særlig god. Det er "In for the kill" og har en fed video. Jeg må sige at det er en mere speciel sanger. Har sin egen stil. Og han har altid fede videoer. Den er i hvert fald meget speciel og jeg tror at alle kender denne sand. Det er en god partysang. Her er La Roux med In for the kill.

---

Bill: Det er et meget, meget sejt bandt der lavede et sensationelt album. Alle kender denne sang: Kings of Leon med Use somebody. det er et fantastisk band og en virkelig god sang. Ville gerne se dem. Vi har ikke haft chancen. Jeg går muligvis til deres koncert og hører dem live. Har set nogle ting på nettet og som live er de fantastiske med en god vocalist. Jeg kan kun sige gode ting om dem hav det sjovt med: Kings of Leon og Use Somebody

---

Bill: Det var Kings of Leon og er pt. vores alle sammens yndlingsband. Jeg tror at når det kommer til musik har alle forskellig smag og musikken vi hører er forskellig, men dette band elsker vi alle. Stereophonics opdagede vi igen ved et tilfælde da vi var på tour. Dette betyder at vi alle så filmen og "Maybe Tomorrow" en anden sang på soundtracket. Og dette er lige som de sange hvor du. Det er lige som de sange du hører og tænker "Hm.. dem har jeg aldrig hørt om før" men så ser du ham i filmen, jeg tror at alle er i stand til at huske denne sang, det er et virkelig godt band. Vi tager til deres koncert, de er her i januar og tag til deres koncert, det er et virkelig godt band og en virkelig god saner. Viel spass med Stereophonics "Maybe Tomorrow"

Oversat af THOnlineNews/Ischen

Ingen kommentarer: