onsdag den 11. august 2010

En fans oplevelser - En aliens beretninger

Fra begyndelsen

Det var i 4. Klasse år 2006. Vi havde fået af vide, at der skulle starte en ny pige i klassen, som hed Sara. Jeg har altid elsket, når der kom nye ind i klassen og derfor kunne jeg ikke vente til Sara kom. Det blev fredag og vores lærer sagde, at Sara skulle komme og være her hos os i et stykke tid og så tage hjem igen. Mit hjerte hamrede. Det var nu. Nu havde jeg chancen for at få en veninde, da jeg ikke rigtig havde nogen. Sara kom ind efterfuldt af hendes forældre. Jeg husker stadig hendes ansigt.. Det var smilende, men også ret anstrengt. Hun have meget, meget, lyst, hår til ørene og tog lange totter hang ned fra hver sin side (det er lidt svært at forklare<3).. Sara kom til at sidde hos en, som hedder Hanne Marie. Jeg kunne ikke lade være med at stirre på den nye pige...

D. 2 Dec på hendes fødselsdag havde jeg købt en venindehalskæde til hende og jeg (Ved godt, at det var lidt underligt, når vi slet ikke var venner).. Sara blev glad for gaven og lige siden den dag var vi bedste veninder:) En dag, hvor vi sad og snakkede (kan ikke huske hvor) fortalte hun, at hun kunne lide et band ved navn Tokio Hotel.. Jeg havde aldrig hørt om dem før. En dag spillede en dreng fra min klasse nogle sange og spillede så også Der letzte Tag. Sara sagde til mig, at det var TH og jeg kunne mærke, at jeg ville høre mere:D Nogle dage efter var jeg på biblioteket og jeg havde bestemt mig for, at låne en Tokio Hotel cd, hvis der var en. Jeg fandt hurtigt Schrei so laut du kannst og skyndte mig at låne den. Da jeg kom hjem satte jeg cd'en på og prøvede at finde den sang, som jeg havde hørt, men ikke kendte navnet på. Mens sangen spillede sad jeg og kiggede på billederne. To af dem lignede virkelig piger, men jeg fandt hurtigt ud af, at de ikke var. En af personerne kunne jeg ikke lade være med at stirre på. Han var sååå overlækker og hans stil var herre nice:) Lige siden den dag blev Tom min favorit

I 2007 var jeg i Bilka (tror jeg). Jeg havde sådan glemt TH lidt indtil jeg så Zimmer 483 albummet og jeg plagede min mor om at købe det. Hun købte det og jeg kunne ikke vente med at høre det. Men min mor sagde, at jeg skulle i seng og måtte vente. Næste morgen, da jeg vågnede satte jeg cd'en i min radio og satte mit headset i. Jeg var virkelig vild med Übers Ende der Welt og kunne ikke lade være med at høre den. Sara kom på besøg og vi hørte albummet hele tiden. Hendes yndlings var Spring nicht.

Til nu
Nu er Sara ikke rigtig fan af dem mere, da de har forandret sig. Jeg må indrømme, at jeg heller ikke var så vild med sangene i starten, men det endte med, at jeg kom til at elske den nye TH lige så meget som den gamle TH. En dag opdagede jeg, at man kunne vinde et meet n greet og koncert. Jeg turde virkelig ikke at møde dem, men jeg ville virkelig gerne med til koncerten. Men pludselig stivnede mit hjerte.. TH koncerten skulle finde sted om to uger og jeg vidste, at det var for sent. Jeg blev virkelig ked af at skulle gå glip af deres første koncert i DK. Der var bare ikke noget, at gøre:(
Nu er jeg kommet mig over det, men fortryder, at jeg ikke fandt ud af det noget før:)

Tak til Kirstine for at have delt sin historie med os ^^ En skam at du ikke kom med til koncerten :/ Men de laver forhåbentlig en ny ^^
Hvis du gerne vil dele din historie med os kan du sende den til thonlineupdate@jubii.dk og skrive THFan i emnefeltet :)
Desuden arbejder vi på at indføre ugentlige fanfic kapitler, så hvis du skriver fanfictions og gerne vil have det på bloggen så send en mail til thonlineupdate@jubii.dk og skriv fanfic i emnefeltet :)
Vi glæder os til at høre fra dig ^^

Ingen kommentarer: