lørdag den 11. september 2010

Dagens oversættelse - In you shadow/I din skygge

Jeg hader mit liv
Jeg kan ikke sidde stille
En dag mere

Jeg har været her og ventet på
Noget at leve og dø for
Lad os løbe og gemme os

Kan ikke kontaktes, løbet tør for tid
Lad os forsvinde uden et spor
Så lang tid du står ved min side

I din skygge kan jeg skinne
I din skygge kan jeg skinne
I den skygge kan jeg skinne
Skinne

Du ser min sjæl
Jeg er et mareridt
Jeg er ude af kontrol
Jeg styrter
Ind i mørket, ind i det blå
Ind i verden i vores kokon
Du er solen og jeg er månen

I din skygge kan jeg skinne
I din skygge kan jeg skinne
I din skygge kan jeg skinne
Skinne

Giv ikke slip-oh, oh, oh nej
Ved du det ikke?!

I din skygge kan jeg skinne
I din skygge kan jeg skinne
I din skygge kan jeg skinne
Skinne
Skinne
Skinne

I din skygge kan jeg skinne
I din skygge kan jeg skinne
I din skygge kan jeg skinne
Skinne
Skinne
Skinne
I din skygge kan jeg skinne..

Oversat af Tokio Hotel Online Update's TomKaulitzLover93

Ingen kommentarer: