lørdag den 18. maj 2013

Mateo snakker om tvillingerne - fra ok-magazin.de

[...]

Hvordan var forholdet mellem dig og Dieter Bohlen? Har der været egentlige konflikter? Hvordan er I kommet ud af det med hinanden? Kom du godt ud af det med Tom og Bill Kaulitz?

Mateo: Jeg har ikke nævnt Dieter Bohlen i min takketale (i showet og på hans facebookside), for jeg skylder ham intet. Forholdet mellem os var godt, indtil han begyndte i Curacao med sit "de ved ikke noget som helst". Jeg fortalte ham med det samme, under fire øjne, at det ikke går at han siger sådan, fordi han på den måde sætter os tre andre og showet i et dårligt lys. Efter dét var der ro mellem os i en periode, men så begyndte han igen - og det var foran et publikum på millioner! Så er det jo klart, at jeg ikke vil holde min mund, for jeg er allerede gået igennem et par år på den måde. Vi har altid sagt "hej" og "farvel" til hinanden, indtil før showet med Heino. Siden da har han ikke sagt et ord til mig. Jeg tror, det ikke kun har noget personligt med mig at gøre, for jeg har aldrig generet ham. Jeg er dog kommet rigtig godt ud af det med tvillingerne. De er nogle flinke fyre. Tom har en rigtig god humor. Jeg kan godt forstå, at de ikke ville gå imod Dieter Bohlens mobning, for deres manga-rock-imagine er ret fredfyldt. Men de har også tit rullet øjne af Dieters udtalelser.


- Kilde

Ingen kommentarer: