søndag den 19. maj 2013

TH's facebook 18.05.2013

Jeg havde - som resten af Danmark - travlt med Eurovision i går, så indlægget her blev desværre lidt forsinket ;-) Men her er det.



"Her er de Gustav-spørgsmål som vi har valgt ud af alle jeres fantastiske indsendelser:

~ A l i e n ♥: Hvad er det bedste og værste ved Gustav? :)
Georg: Det værste er nok at han kan blive virkelig bitchy, så snart man prøver at kritisere ham. Han kan bare ikke tage det!
Tom: Så pænt af dig Georg at starte med det dårlige ;-) Jeg har kun positive ting at sige! Det bedste ved Gustav er at han aldrig siger noget ved bandmøderne. Ikke et ord! Jeg elsker det! Haha!

Savannah Strömberg: Hvad sker der hvis Gustav bliver virkelig vred?
Bill: Han bliver aggressiv!
Georg: Ja mon ikke, jeg kan huske da Bill og Gustav kom op og slås under produktionen af vores første album!
Tom: Ja, det var så sjovt! Det var seriøst!
Bill: Men det tager noget tid at gøre ham aggressiv. Ikke alle kan gøre det.
Georg: Han er generelt bare ikke en person, der bliver vred!

Abigail Kaschali: Hvad laver Gustav når han er alene?
Tom: Jeg ved det ikke. Han bruger sikkert tid sammen med lille Gustav! Jeg vil ikke engang tænke på det!
Georg: Jeg håber at han beder! Beder til at han bliver bedre med sinde trommer...
Bill: Så burde I altså alle sammen bede!
Tom: Ja Georg! Bed til Bass-guden!

Jessy Baemz: Hvad har I savnet mest under jeres 'kreative pause'?
Georg: Det ved jeg ikke... Bare at hænge ud med drengene i tourbussen... At være dum! Rejse! Det hele...
Bill: Ja. Vi har haft det fedt i studiet... Pausen var vigtig for os som band, og for os alle sammen som individuelle artister. Men nu er vi langsomt ved at blive klar til at sætte det til side og komme tilbage on the road."

Ingen kommentarer: