fredag den 30. juli 2010

Dagens oversættelse - 1000 Oceans/1000 have

Beklager at der ikke kom nogen oversættelse ind i går, men jeg har nogle problemer med min pc, så har først haft mulighed for at lægge den ind nu :s Jeg arbejder på højtryk for at fikse min pc, og I skal nok få 2 oversættelser idag så I ikke bliver snydt :)

Tomme gader

Jeg følger hvert åndedrag ind i natten
Vinden er så kold
Solen er frossen
Verden har mistet sit lys
Jeg bærer dit billede
Dybt i mig
Over 1000 have
Tilbage til os
Mist ikke din tillid og din tro
Bare stol på mig

Vi er nødt til at gå 1000 have videre
1000 mørke år da tiden døde
1000 stjerner passerer
Vi er nødt til at gå 1000 have videre
1000 gange imod det endeløse tidevand
Vi vil være frie til at leve vores liv

Jeg kender et sted
Vi vil finde et lille sted til dig og mig
Det endte alt
På en anderledes måde
Kan ikke føle pulsen
I vores årer
Så svag i dag
Vi vil lade vores hjerteslag
Guide os igennem mørket
Bare stol på mig

Vi er nødt til at gå 1000 have videre
1000 mørke år da tiden døde
1000 stjerner passerer
Vi er nødt til at gå 1000 have videre
1000 gange imod det endeløse tidevand
Vi vil være frie til at leve vores liv

Der er ingenting og ingen vi vil savne
Og en dag vil vi se tilbage uden at fortryde noget

1000 have videre
1000 endeløse år er døde
1000 have videre
1000 stjerner passerer
Passerer

Vær sød ikke at glide væk fra mig
Vær sød ikke at glide væk fra mig

Vi er nødt til at gå 1000 have videre
1000 mørke år da tiden døde
1000 stjerner passerer
Vi er nødt til at gå 1000 have videre
1000 gange imod det endeløse tidevand
Vi vil være frie

Vær sød ikke at glide væk fra mig
Vær sød ikke at glide væk fra mig

1000 have videre

Oversat af Tokio Hotel Online Update's TomKaulitzLover93

Ingen kommentarer: