torsdag den 9. september 2010

Audi photoshoot (HQ)

   
Klik på billeder for at se dem større
Click on the pictures to enlarge

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

hvor er billederne fra?
For jeg kan ikke gemme de billeder der er i venstre side så vil godt ha en anden hjemmeside hvis det er muligt :)

Henriette sagde ...

Øjeblik jeg finder lige ud af noget :)

Henriette sagde ...

Her er der et link :) Du skifter billede ude i højre side ^^

http://img822.imageshack.us/i/image4pu.jpg/