fredag den 3. september 2010

Dagens oversættelse - Forever now/For evigt nu

Jeg ser op
Der er flammer, som kommer ned
Min faldskærm
Kan ikke få mig tilbage til jorden
Jeg mister min tro
Når jeg ser de falmende lys
Bare følelsen af din skygge
Får mig til at føle mig i live

Hey!
Råb alle sammen
Hey!
Fejr det højlydt
For evigt nu
For evigt nu

Jeg går i gaderne
De er hårde, kolde, triste og sande
Mist ikke din vej
Jeg er her med dig

Hey!
Råb alle sammen
Hey!
Fejr det højlydt

For evigt i dag
For evigt i aften
Genstart dine øjne
Slet din hukommelse
Jeg vil aldrig skuffe dig
Tilslut mig for evigt nu
For evigt nu

Lad os løbe i den styrtende regn
For at føle at vi er i live igen

Hvisk til mig
Alle dine hemmeligheder
Hvisk til mig
Alle mine hemmeligheder
Hvisk til mig
Alle dine hemmeligheder
Hvisk til mig
Fejr det højlydt

For evigt i dag
For evigt i aften
Genstart dine øjne
Slet din hukommelse
Jeg vil aldrig svigte dig
Tilslut mig for evigt nu
For evigt nu

Lad os løbe i den styrtende regn
For at føle os i live igen
For evigt nu!
Lad os løbe i den styrtende regn
For at føle os i live igen

Oversat af Tokio Hotel Online Update's TomKaulitzLover93

Ingen kommentarer: