torsdag den 2. september 2010

Dagens oversættelse - Humanoid(Engelsk)

Imod kærligheden
Imod kampen
Imod solen
Imod natten
Imod reglerne
Imod kraften
Imod muren
Imod det hele

Åh nej…
jeg er Humanoid (Oh whoa oh)
Jeg er Humanoid (Oh whoa oh)

Giv mig liv
Giv mig lidt
Mit hjerte slår videre
Men jeg er ligeglad
Jeg jagter min skygge
Men den er for hurtig
Giv mig mere
Giv mig mere
Kan ikke få nok

Jeg er Humanoid (Oh Whoa oh)
Jeg er Humanoid (Oh Whoa oh)
Jeg er Humanoid (Få det til at blive bedre)
Jeg er Humanoid (Kommer du ikke tilbage?”
Tag mig væk
Slip smerten

Jeg har fanget mig selv
For mange verdener
Destination ukendt
Ensomheden gør ondt
Hold mig
Jeg drukner
Hold mig

Jeg er færdig med systemer
Jeg er færdig med grunde
Jeg er færdig med spørgsmål
Jeg er færdig med healing
Færdig med blødning
Jeg er færdig
Åh neeeej…

Jeg er Humanoid (Oh Whoa oh)
Jeg er Humanoid (Oh Whoa oh)
Jeg er Humanoid (Få det til at blive bedre)
Jeg er Humanoid (Kommer du ikke tilbage?)

Tag mig væk
Slip smerten
Vil ikke være den samme
I morgen

Jeg har fanget mig selv
For mange verdener
Destination ukendt
Ensomhed gør ondt
Hold mig
Jeg drukner
Hold mig

Giv noget
Jeg kan føle og
Vis mig noget
Jeg kan se

Hold mig, jeg drukner
Hold mig

Imod kærligheden
Imod kampen
Imod muren
Imod det hele

Oversat af Tokio Hotel Online Update's TomKaulitzLover93

Ingen kommentarer: