lørdag den 4. september 2010

Dagens oversættelse - Pain of Love/Kærlighedens smerte

Kærlighedens smerte
Vil ikke skille os
Vi har ikke brug for din frelse
Kærlighedens smerte
Vil aldrig stoppe
Vi er vores egen kreation
Kærlighedens smerte
Lever i vores hjerter
Det er dybere end havet
Kærlighedens smerte
Venter i mørket
Det tager det i slow motion

Og vi går videre
Og vi går videre
Og videre og videre og videre
Vil tilhører ikke
Vi tilhører ikke
Tilhører nogen
Kærlighedens smerte vil vare for evigt
Lov mig, lov mig
Lad os fejre smerten sammen
Kærlighedens smerte

Kærlighedens smerte
I os alle
Det slår dig som en hammer
Kærlighedens smerte
Kan vi ikke slukke
Lad os fejre dramaet
Kærlighedens smerte
Lad os ikke knuse
Vi vil alle blive tilgivet
Kærlighedens smerte
Jeg vil røre
Uden den er det ikke værd at leve

Og vi går videre
Og vi går videre
Og videre og videre og videre
Vil tilhører ikke
Vi tilhører ikke
Tilhører nogen
Kærlighedens smerte vil vare for evigt
Lov mig, lov mig
Lad os fejre smerten sammen
Kærlighedens smerte

Vi bestiger bjergene
Går i ørkenerne
For vores kærlighed
Lad os lave en pagt i aften
Så vi kan føle denne kærligheds smerte for altid

Og vi går videre
Og vi går videre
Og videre og videre og videre
Vil tilhører ikke
Vi tilhører ikke
Tilhører nogen
Kærlighedens smerte vil vare for evigt
Lov mig, lov mig
Lad os fejre smerten sammen
Kærlighedens smerte

Kærlighedens smerte
Kærlighedens smerte
Kærlighedens smerte

Oversat af Tokio Hotel Online Update's TomKaulitzLover93

Ingen kommentarer: