onsdag den 1. september 2010

Dagens oversættelse - World Behind My Wall/Verden bag min mur

Det regner i dag
Persiennerne er trykket for
Det er altid det samme
Jeg prøvede alle de spil som
De spiller
Men de gjorde
Mig sindssyg
Livet på TV
Det er normalt
Men betyder intet for mig
Jeg skriver ned
Det jeg ikke kan se
Vil vågne op i en drøm

Wo-o-u-ow
Det fortæller mig det er smukt
Jeg tror på dem
Men vil jeg nogensinde kende til
Verden bag min mur
Wo-o-u-ow
Solen vil skinne
Som aldrig før
En dag vil jeg være
Klar til at gå
Og se verden bag min mur

Toge i himlen
Rejser
Igennem fragmenter i tiden
De tager mig til dele
I mit hoved
Som ingen kan finde

Jeg er klar til at falde
Jeg er klar til at kravle
På mine knæ for at vide det hele
Jeg er klar til at hele
Jeg er klar til at føle

Wo-o-u-ow
Det fortæller mig det er smukt
Jeg tror på dem
Men vil jeg nogensinde kende til
Verden bag min mur
Wo-o-u-ow
Solen vil skinne
Som aldrig før
En dag vil jeg være
Klar til at gå
Og se verden bag min mur
Og se verden bag min mur
Og se verden bag min mur
Og se verden bag min mor

Jeg er klar til at falde
Jeg er klar til at kravle
På mine knæ for at vide det hele
Jeg er klar til at hele
Jeg er klar til at føle

Tag mig derhen
Wo-o-u-ow
Tag mig derhen
Tag mig derhen

Wo-o-u-ow
De fortæller mig
Det er smukt
Jeg tror på dem
Men vil jeg nogensinde kende til
Verden bag min mur

Oversat af Tokio Hotel Online Update's TomKaulitzLover93

Ingen kommentarer: