lørdag den 11. september 2010

Darkside of the Sun boblet på boogie

Darkside of the Sun er blevet boblet på Boogie! For at få videoen ind på næste uges liste skal du trykke på hjertet ud for videoen HER eller sende en sms med teksten "B listen 14" til 1212. Hver sms koster 1 kr. + alm sms takst.

Ingen kommentarer: