onsdag den 8. september 2010

HUSK PARADERNE!

Hey Leute!^^

Til jer af jer der endnu ikke har hørt om/ fået jer tilmeldt til en af Tokio Hotel paraderne den 2. oktober, så husk at gør det - det bliver vildt, og i kommer så meget til at ærvre jer over at i ikke tog med hvis i ikke gør det! [;

Klik på den by der er nærmest dig, og tilmeld dig! ^^

Ingen kommentarer: