Til jer af jer der endnu ikke har hørt om/ fået jer tilmeldt til en af Tokio Hotel paraderne den 2. oktober, så husk at gør det - det bliver vildt, og i kommer så meget til at ærvre jer over at i ikke tog med hvis i ikke gør det! [;
Klik på den by der er nærmest dig, og tilmeld dig! ^^
Ingen kommentarer:
Send en kommentar